pondělí 3. ledna 2011

...

Pamatujete náhodou na můj první zdejší post v němž jsem říkal, že také si občas potřebuji "vylít srdce"?…tak jsem k tomu po roce poprvé dospěl.
V posledních dnech totiž prožívám malou krizi. Všechno je vpodstatě v pořádku, nic příliš dobrého ani špatného se neděje. Právě proto sedím ve čtvrt na dvanáct sám potmě v pokoji, do uší mi burácí Sunn O))) na nejvyšší hlasitost (už mi z toho pěkně brní hlava a mám pocit, že z kombinace tmy, jasného displeje a hluku se mi začíná motat hlava) a jsem naštvaný na celý svět, ikdy k tomu nemám vůbec žádný důvod. Už rok se snažím někoho svými "recenzemi" zaujmout, jako důkaz úspěchu tu mám celé 3 komentáře, z toho 3 rutinní. Pochopitelně s tím zatím nemám vůbec žádné zkušenosti, pravděpodobně chci nic za málo, ale to sem opravdu někdo zavítá jen proto, že jsem mu pod nos vrazil odkaz? Rád bych to věděl, za cca měsíc bych se totiž měl hlásit na školu, kterou bych tím pádem sledoval úplně zbytečně. Ostatně mi to zbytečné přijde každopádně, to už je druhá věc…nemluvě o tom, že se pořád nemůžu dokopat k blbému prohledání jiných oborů, které mají větší potenciál pro úspěch. Možná si to sám nemyslím, přesto sám doufám v další zázrak, který za mě všechno vyřeší. Napadá mně: proč to vlastně píšu? Bude z toho kdokoliv (mně nevyjímaje) něco mít? Ne…už za pár minut si budu říkat, že jsem napsal totální blbost a třeba nejsem tak hrozný…no co už.
(Jo, mimochodem...místo toho se měl s velkou slávou objevit můj top alb 2010, který jsem se snažil sesmolit snad měsíc, stejně z něj ale nemám vůbec dobrý pocit, protože nemám co říct ani k nahrávce, která se mi líbila nejvíc...ke složení zbraní mě nakonec přiměla naprostá těžkopádnost bloggeru, tedy neschopnost bez základní znalosti HTML vložit více, než jeden obrázek)

EDIT: Omlouvám se křivdění bloggeru prohlášením o jeho těžkopádnosti. Důvod? -> konečně mě napadlo aktualizovat.

1 komentář:

  1. Nějak jsem se nudil, a tak jsem na MF prozkoumával, kdo všechno má nějaký svůj blog, nebo stránku, kde shromažďuje své názory, zážitky, pocity atd... A dovedlo mě to až sem, takže Ti pridávám jubilejní čtvrtý domentář. Nenapadá mě nic inteligentního, co Ti sem napsat :P Takže klasické klišé: drž se, každý máme sem tam chvíli, kdy nevíme kudy dál. Když se ale budeš jen trošku snažit a půjdeš tomu štěstíčku naproti, tak se to nějak vyřeší. Mám s tím bohaté zkušenosti :-DD

    W (jako Wurdulak :ninja:)

    OdpovědětVymazat